Ozone Photon EN-C siklóernyő
"SPORT PERFORMANCE+"
Az ernyő árát, és várható szállítási határidejét érdeklődésre, egyedileg adjuk meg!
- A Zeno 2 alapjaira épül
- Stabil a teljes sebességtartományban valós körülmények között
- Valódi 2 soros kialakítás intuitív hátsó heveder irányítással
- Siklás, és sebesség tekintetében megközelíti a verseny ernyőket
- Tapasztalt EN-C pilótáknak
Két zsinórsoros EN-C
A Photon versenyközeli teljesítményt nyújt a tapasztalt sportkategóriás pilóták számára. Az Ozone teljes 2 zsinóros know-how-jára szükség volt ennek a szárnynak a megtervezéséhez. Hosszú fejlesztési időszak, sok prototípus, több száz órányi repülés és biztonsági tesztelés után nagyon elégedettek vagyunk a Photon "True Performance" valódi XC körülmények között nyújtott teljesítményével. A Photon a hiányzó láncszem a hagyományos 3 zsinóros szárnyak és a nagy teljesítményű szárnyak, például a Zeno2 és az Enzo3 között.
Dizájn
A Photon-t a Zeno 2-ből fejlesztettük ki. Az oldalviszony valamivel kisebb, a cellaszám mérsékeltebb. Egy eleve stabilabb profilt használtunk fel. Az íveltség növelésével számos kényelmi és kezelhetőségi tényező javult, winglet-ek kerültek a szárnyvégekre, amelyek kompenzálják a megnövekedett ív hatását az oszcillációs stabilitásra és a spirálban való viselkedésre. A végeredmény a valaha kifejlesztett legkönnyebben kezelhető 2 zsinóros ernyő.
Karakter a repülésben
A Photon kompakt és szilárd az egész sebességtartományban, köszönhetően a stabil profilnak, valamint a fesztávolságnak és a húrirányú vitorlakohéziónak. A biztonság és a könnyű használat jellemzi kiváló kezelhetőség mellett. Teljesítménye azonnal szembetűnő – még soha nem repültünk EN-C szárnnyal ilyen magas siklószámmal. Ez egy igazi 2 zsinóros szárny, amely lehetővé teszi az állásszög közvetlen befolyásolását a teljes sebességtartományban, ami biztonsági előnyökkel jár a tapasztalt pilóták számára, és nagyobb átlagsebességet tesz lehetővé turbulens levegőben való siklás közben is. A hátsó heveder vezérlése intuitív és bizalomra ösztönző. Ez a szárny ideális lépcsőfok azoknak, akik még nem ismerik ezt a fajta repülést.
Teljesítmény
A siklási teljesítmény közel áll a Zeno 2-höz, de a jobb vitorlakohézió és az alacsonyabb oldalviszony kevésbé munkaigényessé és kényelmesebbé teszi a repülést. Ez a leggyorsabb EN-C szárny, amit valaha építettünk, gyorsabb, mint a D4, M7 és Zeolite, és a végsebessége csak valamivel alacsonyabb, mint a Zeno2. Fontos, hogy ilyen sebesség mellett szilárd és kényelmes, a wingletek pedig javítják az oszcillációs stabilitást a nagyobb hatékonyság érdekében gyorsított repülésnél.
Passzív biztonság
Az Ozone R&D csapata által végzett kiterjedt házon belüli csukási tesztek bebizonyították, hogy a szárny könnyedén megfelel az EN-C osztály biztonsági követelményeinek, féloldalas, és frontstall viselkedése nagyon hasonlít a Delta 4-hez. Nem csak nyugodt levegőn teszteljük szárnyainkat, és ez alól a Photon sem kivétel. Több száz órát töltöttünk azzal, hogy ezt a szárnyat keményen, valós körülmények között teszteljük, hogy megbizonyosodjunk a valódi szilárdságról és az összeomlás utáni valós helyreállásról, hogy a szárny alkalmas legyen a sportkategóriás pilóták számára.
Pilóta
EN-C tanúsítvánnyal, hat méretben kapható, olyan tapasztalt pilóták számára alkalmas, akik korábban repültek EN-C kategóriás szárnyakkal, és magas szintű siklóernyő irányítási készségekkel rendelkeznek, és friss SIV tapasztalattal rendelkeznek.
Felhasznált anyagok
- Felső vitrola: Dominico N20D
- Alsó vitorla: Porcher 7000E71
- Bordázat: Porcher 9017E29 (hard) / Porcher 7000E91 (hard)
- Galéria zsinórok: Edelrid 8001 & Edelrid 9200
- Fő- és középzsinórok: Edelrid 8001U