Ozone Rush6 EN-B XC siklóernyő
EN-B ernyő az Enzo3 és a Zeno nyomdokán...
ÚJ DESIGN!
Az ernyő árát, és várható szállítási határidejét érdeklődésre, egyedileg adjuk meg!
A Rush 6 a legmagasabb sikló- és XC teljesítményt nyújtja kategóriájában. A fejlesztési folyamat során átfogó összehasonlító tesztelésre került sor, ahol a Rush 6 jelentősen felülmúlta az összes tesztelt szárnyat. A közvetlenül a Delta 4-ből származó Rush 6 több olyan teljesítmény javító tulajdonsággal rendelkezik, mely az Enzo-n és Zeno-n is megtalálható.
Valódi teljesítmény
Több száz órányi tesztrepülésen a Dél-Alpok viharos körülményei között teljesítette saját legszigorúbb passzív biztonsági követelményeinket. A Rush 6 valódi teljesítménnyel rendelkezik siklószám és sebesség tekintetében aktív XC körülmények között.
Új Technológia
A gyorsított repülés stabilitása az új profilnak, az optimalizált belső szerkezetnek és az ACR-rendszernek köszönhetően javult. A Rush 6 szerkezete az eddigi legerősebb; A profil még agresszív turbulencia esetén is alaktartó, megtartja hatékonyságát húrirányú deformáció nélkül.
ACR rendszer
A Delta 4-től örökölt „Active Control Riser” rendszerű hevederek révén a szárnyprofil dőlésszöge deformáció nélkül változtatható. Az „ACR” hevederek a B és C sorra is hatnak, lehetővé téve a 2 soros stílusú vezérlést a 3 soros kialakítás kényelmével.
Tervezés
A Rush 6 teljes kialakítása a Delta 4-ből fejlődött ki, és minden tekintetben ahhoz hasonló. Az oldalviszony mérsékelt maradt a magasabb szintű passzív biztonság érdekében. A teljesítménynövekedés a 3/2-es vonalelrendezés optimalizálása, az új, 3D-s formázás - mely kettéválasztja a belépőélt - valamint a panelek kialakítása és a kilépőél / miniborda-konstrukció módosítása révén a turbulencia által keltett ellenállás jelentős csökkenéséhez vezet. Ennek eredményeként nő a siklószám és a sebesség.
SHARK NOSE
Azóta, hogy az Ozone 2011-ben feltalálta a cápaorr-profilt, sokat fejlődött. A Rush 6-ot a stabilitás, a kényelem és a teljesítmény növelésére fejlesztették ki, rendkívül elnéző féktartományával, melynek révén a szárny ellenáll a negatívspirálnak, és az átesésnek. A belépőélen „Ozone G-string” merevítő zsinórok is találhatók, amelyek stabilizálják a cellanyílások alakját kigyorsított repülés közben, csökkentve a vibrációt és az ebből adódó ellenállást.
Start
A startjellemzők jelentősen javultak a Rush 5-höz képest. A belépőél finomításával a nullaszeles start az ultralite szárnyakhoz hasonlóan egyszerű. Az erős szeles start könnyen kezelhető, nem hajlamos előrelőni.
Repülés
A levegőben a valamivel nagyobb végsebesség és a dinamikusabb érzés révén inkább a Deltához hasonlít. A fékek a tartomány első részében finomak, a másodikban pedig rendkívül hatékonyak. Az emelkedés hatékonyságát az erős húrszerkezet és a kiváló vitorlakohézió segíti.
A pilóta
A sportos, dinamikus kezelhetőség, a nagy végsebesség és a magas szintű passzív biztonság egy kényelmes csomagban, a Rush 6 -ot a pilóták széles köre számára megfelelővé teszik. Az EN-B minősítéssel ideális a tapasztalt, középhaladó szabadidős, és távrepülő pilóták számára egyaránt, akik évente legalább 50 órát repülnek.
FELHASZNÁLT ANYAGOK
- Felső kupola: Dominico 30D MF
- Alsó kupola: Dominico 30D MF
- Cellaválaszfalak: Dominico 30D FM
- Galériazsinórok: Edelrid 8000U serie
- Középzsinórok: Edelrid 8000U serie
- Főzsinórok: Liros PPSL/Edelrid 8000U