close

Ez a weboldal sütiket (cookie) használ a jobb felhasználói élmény érdekében.
Kérem, hogy a részletekért olvassa el adatvédelmi tájékoztatónkat: KATTINTSON IDE

Ozone RoadMAX  solo trike PPG siklóernyő
search
  • Ozone RoadMAX  solo trike PPG siklóernyő

Ozone RoadMAX solo trike PPG siklóernyő

help_outlineKérdés, árajánlat kérés
Ozone RoadMAX  solo trike PPG siklóernyő

Ozone RoadMAX solo trike PPG siklóernyő

Elfogadom az adatvédelmi feltételeket  

Az ernyő árát, és várható szállítási határidejét érdeklődésre, egyedileg adjuk meg!

  • Kifejezetten trike-okhoz készült
  • Trike tanulóknak és kezdő trike pilótáknak
  • Alkalmas minden típusú trike-hoz
  • Nagy terhelésű teszt 250 kg, 8G maximális terhelésig!
  • Alacsony fel- és leszállási sebesség
  • Wingletek a szárnyvégeken a maximális stabilitásért

A Roadmax egy dedikált trike szárny, amelyet pilóták széles körének terveztek, a kezdőktől a haladóig. A szóló vagy könnyű tandem trike repüléshez ideális koncepciót alacsony fel- és leszállási sebességre, kiváló kezelhetőségre, magas oszcillációs stabilitásra és nagy utazósebességre fejlesztették ki. A Roadster 3-ra épülő Roadmax nagyszerű start és repülési jellemzőkkel rendelkezik, miközben a legújabb technológiákat és innovációkat is magában foglalja, hogy megkönnyítse a trike-repülést.

Technológia

A kifejezetten motoros repüléshez hangolt nagy teljesítményű Shark Nose OZONE Reflex Profile (OZRP) segítségével a Roadmax stabil a gyorsított repülés során, míg alacsony sebességnél kevésbé hajlamos az átesésre és a negatív spirálra. A winglet-ek javítják az oszcillációs stabilitást mind a levegőben, mind a talajon, és csökkentik annak esélyét, hogy spirálban ragadjon.

Repülési jellemzők

A Roadmax könnyen töltődik, előrelövés nélkül, és könnyen fenntartható a kifutópálya mentén. Ennek eredményeként a felszállás gyors, egyenletes, hatékony emelkedési sebességgel. A levegőben gyors, szórakoztató és kényelmes. A fékreakció precíz, mégis elnéző a szórakoztató kezelhetőség és a könnyű manőverezhetőség, valamint a soha nem látott szintű oszcillációs stabilitás miatt.

Hevederek

Az új dedikált hevederek a szokásosnál rövidebbek a könnyű hozzáférés érdekében, és a legújabb, kényelmesebb fogantyúkkal, az A-assist rögzítőkkel a könnyebb töltődéshez és hosszú trimm tartománnyal rendelkeznek a könnyű sebességszabályozás érdekében. A dupla szárnyvég kormányzás 2D rendszert biztosít a mozgékonyság és pontosság érdekében, valamint a TST mini fogantyúkat a nagy sebességen történő irányításhoz. A hevedereken alacsonyan elhelyezett kezelőszervek könnyen elérhetőek még magas bekötés esetén is.

Terhelési teszt

A teherbírást 250 kg terhelés mellett tesztelték 8G-nél, a Roadmax belső szerkezetét, és zsinórzatát megerősítették a nagyobb szerkezeti biztonsági tartalék érdekében nagy terhelésnél.

Pilóta

32m2-es felületével szólóban középhaladó pilóták számára alkalmas, azonban kis felülete és nagy szárnyterhelése miatt könnyű tandem trike-kal repülve csak szakértő pilótáknak ajánlott.

Felhasznált anyagok

  • Felső vitorla: Dominico 30D / Dominico N20D
  • Alsó vitrola: Porcher 9018 E65
  • Bordák: Dominico 20D_32_FM (hard) / Porcher 9017 E29 (hard)
  • Galéria zsinórok: Edelrid 8001U
  • Középzsinórok: Edelrid 7343/Liros PPSL
  • Főzsinórok: Edelrid 7343

E_OP_014

Kapcsolódó termék

Hozzászólások (0)
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.