

Az ernyő árát, és várható szállítási határidejét érdeklődésre, egyedileg adjuk meg!
A Spyder 3 tulajdonságait fejlesztették a kezelhetőség, a start és a maximális sebesség terén is. Az első, amit a Spyder3 pilótájának feltűnik, a könnyebb feltöltődési és startolási képesség, a fürgeség és a pontos kezelhetőség.
A kupola könnyen és egyenletesen töltődik fel gyenge szélben is, startnál nem hanyatlik vissza még lassú trimmhelyzetben sem, erős szélben nem lő előre. Mindezek kis startsebességet és rövid felszállást tesznek lehetővé.
A Spyder 3 a frissen vizsgázott és a tapasztalt pilóták számára egyaránt megfelelő. A Spyder3 igazi PPG ernyő „full reflex” profilos kialakítással, mely a Roadster3 tervein alapszik. A Roadster3-hoz képest eltérő az anyaghasználat mind az alsó és felső vitorla, mind a bordák tekintetében, valamint az optimalizált belső szerkezet, a kisebb súly és csomagméret érdekében. A könnyebb kupola több előnyt is nyújt, mind a start, a visszajelzések tekintetében, ezen kívül a kisebb tehetetlenség javítja a passzív biztonságot.
A hibrid anyagfelhasználás, mely a megfelelő helyeken erős, így egyidejűleg optimalizálja a tartósságot és a könnyűséget. Az erős és UV ellenálló Dominico N20D a kritikus helyre a kupola elejére, míg a régóta bevált és könnyű 27g/m2-es Porcher Skytex a felső kupola hátsó részére és az alsó kupolára került. A könnyített anyagoknak ez a tervezett felhasználása megfelelő kezelés mellett nem feltétlenül rövidíti az ernyő élettartamát. A használat során viszont a könnyűség előnyei nyilvánvalóan érezhetőek, mert az amúgy is nehéz PPG felszerelésben bármely könnyítés jól jön. A súlycsökkentés a szállítási előnyökön túl a földi manővereket is könnyebbé teszi. A Spyder3 még szélcsendes időben is könnyen a fej felé emelkedik és ott is marad, valamint a startsebesség igénye is lényegesen alacsonyabb, így kisebb motor teljesítmény és rövidebb kifutó kell a levegőbe emelkedéshez.
A Spyder 3 hordozza a fejlett „reflex profil” és az „OZONE SharkNose” technológia minden előnyét. A „Shark Nose OZONE Reflex Profil” kimondottan a motoros ernyőkre kifejlesztett kialakítás, mely állandó felhajtóerőt és kupolanyomást biztosít bármely állásszög mellett, mely a kivételes stabilitás záloga a teljes sebességtartományban. Turbulens körülmények között alacsony állásszögnél a Spyder3 rendkívül ellenálló a csukásokkal szemben - a refelex profil elnyeli a hatásokat és stabil marad akár a pilóta beavatkozása nélkül is. A hevederek hosszújáratú trimmel és gyorsító rendszerrel készülnek így az utazósebesség és a végsebesség tetszés szerint beállítható. A trimm és a gyorsító rendszer integrált, így szinte azonos hatása van mindkettő használatának. Más paramotor ernyőktől eltérően lehetséges és biztonságos alacsony trimm állapot mellett a gyorsító bármely állapotában repülni. A hevedereken a „TST” (tip steering system) szárnyvég elcsavarás elvén működő rendszer is megtalálható, mely kigyorsított repülésnél agilis, pontos manőverezést tesz lehetővé.
A FELHASZNÁLT ANYAGOK: