

Az ernyő árát, és várható szállítási határidejét érdeklődésre, egyedileg adjuk meg!
A MagMax 2 profi tanem PPG pilóták számára készült. Teljesen új tervezés, jelentős módosítások a tartósság, kényelem - és fejlesztések a start, leszállás valamint a repülési dinamika tekintetében.
A MagMax 2 a Magnum 3 tervei alapján készült, mely egy alapjaitól új design. Egyedi belső szerkezete egyszerre növeli az élettartamot, csökkenti a súlyt és a költségeket a profi pilóták számára.
Az oldalviszonyt nem növelték, mivel a könnyű kezelhetőség és a passzív biztonság kritikus tényező a tandemrepülésben. E tekintetben nincs kompromisszum! A MagMax 2 teljesítményének növekedése a tisztább belépőél kialakítás, a nagyobb cellaszám,az optimalizált zsinórzat (13%-os légellenállás csökkenés) eredménye, mely javította a siklószámot és minimalizálta a süllyedést.
Az új belső szerkezet és a gondosan válogatott alapanyagok kombinációja 700g-mal csökkentette az önsúlyt elődjéhez képest úgy, hogy ez nem ment a tartósság rovására. Az élettartam növelése elsődleges szempont volt, mely egyben a repült időre számított költségek csökkenését is jelenti.
A kisebb kupolasúly természetes következménye a könnyebb start, mely gyenge szélben – lassú trimmpozícióban is – elképesztően egyszerű. A lassú trimmhelyzet kisebb felszálló sebességet és rövidebb futópálya igényt tesz lehetővé, ezen kívül a süllyedést és a fékerőt is csökkenti. A MagMax 2-vel erős szélben sem nehéz a start, a kupola egyenletesen töltődik, nem torpan meg és nem lő előre.
A hatékony és könnyen előidézhető kilebegtetés elérése fontos szempont volt a tervezésnél. A MagMax 2 nem igényel speciális technikát, újonc utassal, maximális terhelés mellett, nem ideális körülmények között is egyszerű a leszállás.
A MagMax2 elsődlegesen hátimotoros tandemrepülésekre lett tervezve, de alkalmas könnyű trájkos használatra is. EN-B minősítést kapott a 38 és 41m2 változat is.
A LFEHASZNÁLT ANYAGOK